کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشریح دستاوردحضور بانک پارسیان درهفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، گفت: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دست آوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند.

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ با اشاره به دستاوردهای حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اظهار داشت: این نمایشگاه فضای مناسبی برای بانک ها، مراکز سرمایه و همچنین بازار پول و بیمه به شمار می‎رفت تا در آن حضور پیدا کنند. علاوه بر آن، متخصصان و شرکت‎های دست‎اندرکار، اساتید دانشگاه‎ها و دانشجویانی که در این سه رشته فعالیت می‎کنند و همچنین کارگزاران بازار سرمایه بهترین استفاده را از حضور در این فضا بردند.

 

وی ادامه داد: این فضا فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دست‎آوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند.

 

جهانی، در ادامه گفت: بانک پارسیان به لحاظ این که یکی از بزرگترین بانک‎های خصوصی کشور است و سال‎ها مقام اول را در حوزه‎ی بانکی و سرمایه بدست آورده است همت جدی داشت تا از حضور در این رویداد حداکثر استفاده را ببرد.

 

 

وی، اظهار داشت: 5 سال متوالی است که ما در برگزاری این نمایشگاه و رویداد بین المللی حضور داریم و در واقع 2 سال به عنوان حامی اصلی و 3 سال پیاپی به عنوان اسپانسر و  حامی طلایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشتیم. امسال هم بانک پارسیان با کل گروه مالی خود و شرکت‎های دست اندرکار در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به لحاظ حمایت جدی‎اش از این نمایشگاه و رویداد یک فضای جغرافیایی و در واقع مساحتی قابل قبول و بزرگ را در اختیار بانک پارسیان قرار دادند.

 

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، خاطرنشان کرد: شرکت های مختلف ما اعم از شرکت کارگزاری پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک، بیمه پارسیان، بیمه امین پارسیان، شرکت سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، شرکت تامین اندیش، شرکت کاسپین و شرکت لیزینگ پارسیان در این فضا حضور داشتند. درکنار آن ها اداره سهام پارسیان که خدمات خود را به سهامداران ارائه داده و اطلاعات کامل را به آن ها می‎دهد نیز در یک فضای مناسب و مشخص حضور داشت و به سهامداران خدمات کامل ارائه داد.

 

وی ادامه داد: از آنجا که مجمع سالیانه‎ی بانک در اوایل سال برگزار می‎شود اداره‎ی سهام ما در این نمایشگاه مستقر بود و به سهامداران بانک پارسیان اطلاعات کامل ارائه داد تا آنها بتوانند با چشم باز و اطلاعات کامل در مجمع شرکت کنند.

 

 

وی گفت: یک شعبه به معنای کامل را نیز در فضای نمایشگاه مستقر کردیم تا همانند سایر شعب در سراسر کشور تمامی خدمات لازم از جمله امکان افتتاح حساب، نقل و انتقال پول، دریافت کارت بانکی، دستگاه های POS و همچنین دستگاه‎های کیوسک را در طول نمایشگاه به تمام مشتریان ارائه دهند.

 

جهانی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، همزمان با حضورمان در نمایشگاه، نظرسنجی‎هایی انجام دادیم تا از نزدیک شاهد نتیجه‎ی کارمان باشیم. نتایج به عمل آمده همه موید نگاه مثبت مشتریان، سهامداران و ذینفعان بانک پارسیان است و همه‎ی این‎ها از یک طرف برای بانک جای خوشبختی دارد و از طرف دیگر برای ما تعهد و مسوولیت سنگینی را به وجود می‎آورد تا ما بیش از گذشته بتوانیم به این قشر عزیز که شامل سهامداران، مشتریان و ذی نفعان بانک هستند خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14898 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/02/25 تعداد مشاهده: 1733
سافت گذر